Täällä sitä ollaan pikkusiskon kämppiksen synttäribileissä.. Ja kämppiksen pikkuveli on sikaärsyttävässä kännissä´.. Eli kertoo siiät, etten oo itse tarpeeksi kännissä. Mut c'mon, kello on kymmenen ja yks keräilee luitaan..
Ehkäpä lisää myöhemmin..
lauantai, 27. tammikuu 2007
Täällä sitä ollaan pikkusiskon kämppiksen synttäribileissä.. Ja kämppiksen pikkuveli on sikaärsyttävässä kännissä´.. Eli kertoo siiät, etten oo itse tarpeeksi kännissä. Mut c'mon, kello on kymmenen ja yks keräilee luitaan..
Ehkäpä lisää myöhemmin..
Kommentit