No jaa, asiasta voi olla montaa mieltä..Toivoa on tai siis ainakin toivon, et tästä on tie vaan ylös päin.. Ja mä toivon, et Anna tippuu Idolsista..

No, ei vaiskaan..Ihan hyvä päivä mulla on ollut.. Työpäiväkin meni ihan mielettömän nopeesti. Niin, oon siis alottanut työt uudessa työpaikassa. Homma on samaa ku ennenkin, mut ympäristö on uus. Välillä vanhoja työkavereita on ikävä, mut onneks nää uudetkin työkaverit vaikuttaa kivoilta :) Ja kaiken lisäks oon jopa onnistunut saamaan aikaseks tulosta eli sekin on kivaa. Kivointa on kuitenkin lyhyt työmatka!!

Kävin hakemassa serkun lentokentältä ja sain hakupalkaks ison kasan Tobleronea, nam!! Sen jälkeen kaikki lähtikin sit alamäkeen.. Ja alamäki sen kun jatkuu ilm. koko viikonlopun.. Tää mun poikakaverin veljen tyttökaveri on kyl yks varsinainen ämmä.. Siis vaikken oo ees nähny sitä pitkään aikaan (Thank God!!!!! Hallelujah, Praise the Lord!!), niin silti se pelkällä olemassa olollaan onnistuu pilaamaan mun päivän - ja luultavasti koko loppuviikon.. Ja mun pitäs kuulemma oppii tulee toimeen sen kanssa. Ja paskat, sanon mä! Ja sit mun armas kumppanini ei kuitenkaan esim ikinä suostu tulemaan mihinkään mun kaveripiirin juttuihin mukaan.. Eli miks mun pitäis sit olla sen kaveriporukan kanssa kaverii, häh!!

Meen vetää ranteet auki tai hyppään partsilta. Ja jätän jäähyväiskirjeen, jossa syytän sitä mun elämän pilaamisesta.. Reilua - NOT! Mut eipä sekään oo ollu reilu mua kohtaan..
Nojoo, leikki leikkinä..

Näihin kuviin ja tunnelmiin..